Rechizite pentru grădiniţă

5 răspunsuri to “Rechizite pentru grădiniţă”

  1. Pr. Dorin Says:

    Aveţi ceva de cumpărat… Succes la grădiniţă cu copila dv!

  2. addsalu Says:

    Eu mi-am facut un calcul estimativ… Se pare ca nu scap fara sa las prin magazine aprox 100 – 150 ron… tot pt gradinita… Nici nu vreau sa ma gandesc ce ma asteapta peste doi ani, cand o incepe scoala…

  3. alis Says:

    ati scapat ieftin.in rm sarat jud buzau se cer mult mai multe si anume:cuburi de plastic mari.cuburi lego mari,sapun lichid.hirtie ijienica 4 role,2 role servetele de masa,carte de colorat cu imagini simple,carte de povesti,plastilina,culori,placute plastic,pioneze colorate,pahar plastic,acoarele,2 pensuli cu coazi din lemn,aracet,coli colorate 5 buc,cartoane colorate 5buc,hirtie galsse,hirtie creponata,mapa de plastic cu buton,bloc de desen,coli xerox 50 buc,pentru fetite o papusa si un set de bucatarie si pentru baietei o masina rezistenta.asta este lista de rechizite pentru grupa mica.ce parere aveti?sunt multe nu?oare ce face un copil de 3-4 ani cu acoare, aracet,pioneze?mi se pare ca au cam exagerat dar asta e trebuie sa le luam.

  4. Beni Husarciuc Says:

    In lista mea scrie peste „de firma”.

  5. anonim Says:

    nu mi se pare exagerat….toate aceste produse ajuta la o buna desfasurare a activitatii in gradinita.aracetul? copiii lipesc diferite „lucruri”….tempera? dactilo-pictura….s.a.m.d inainte sa criticam,eu zic sa ne documentam putin…stiu ca este greu si ca banii sunt din ce in ce mai putini dar daca dorim ca micutii nostri sa participe la activitati deosebite si bine realizate trebuie sa ne asiguram ca au si cu ce lucra…..

Lasă un comentariu