Dragoș Bucurenci: Le’t Do It, Romania!

„De cele mai multe ori, când trebuie să-mi corectez o predicţie, o fac în defavoarea mea. M-am obişnuit să-mi amendez optimismul, să-mi temperez entuziasmul, să gândesc în termenii a ce se poate face, nu a ce ar fi bine să se facă. Munca în sectorul non-profit m-a transformat într-un individ mult mai pragmatic, care, dacă s-ar întâlni cu cel care eram în urmă cu şase ani, probabil că şi-ar pierde repede răbdarea.

De data asta, mă bucur să admit că am greşit, pentru că, din succesul celor de la Let’s do it, avem de câştigat toţi cei care lucrăm în organizaţii cu miză socială. Mai mult, această reuşită de imagine, care mie mi s-a părut, acum câteva luni, improbabilă, mă obligă să admit că e posibil ca şi acţiunea din 25 septembrie să le reuşească într-o măsură mult mai mare decât eram eu dispus să le conced.”

http://bucurenci.ro – 1 septembrie 2011

Lasă un comentariu