Archive for 7 Octombrie 2011

Bă, bloggerilor, NU SE PUNE VIRGULĂ ÎNTRE SUBIECT ȘI PREDICAT (2)

7 Octombrie 2011

„Singurul care-mi poate spune ceva interesant despre Steve Jobs, este celălalt Steve, Wozniak” – www.thefua.ro

Gunoi – 7 octombrie 2011

7 Octombrie 2011

Pista de biciclete (5)

7 Octombrie 2011

Mașina putea fi parcată fie în dreapta fie în stînga, dar nu, omul a parcat-o EXACT pe pista de biciclete.

„Doar 1 minut și jumătate, pînă am luat ceva de la măcelărie”, a zis șoferul, cînd i-am atras atenția că parcase aiurea…

Îi spun: În Europa se circulă cu bicicleta…

El: Păi, uite, nu sînt biciclete…

Ba da, îi spun, eu eram în spate cu bicicleta, și i-o arăt unde o lăsasem pentru a face poza…

Postări cu subiect asemănător

Pista de biciclete (3)
Pista de biciclete (4)

Filme – 7 octombrie 2011

7 Octombrie 2011

14.05 – Omul care știa prea multe (1956) / Cinemax
20.00 – Dolce far niente (1998) / PRO Cinema
20.30 – Misiune imposibilă (1996) / Prima
22.00 – Mincinosul mincinoșilor (1997) / Universal
22.40 – Focul ucigaș (1991) / TV 1000
22.45 – Sfidarea (2008) / PRO TV
23.00 – Wanted (2008) / HBO
00.05 – McCabe și domnișoara Miller (1971) / TCM
00.20 – Culoarul morții (1995) / TVR 1

Top Posts – 7 octombrie 2011

7 Octombrie 2011

7 octombrie 2011, 13.35

Avertizare meteo: răcirea vremii și precipitații

7 Octombrie 2011

Fenomene vizate: răcire accentuată, intensificări de vînt, precipitații însemnate cantitativ

Intervalul: 07 octombrie ora 21 – 10 octombrie ora 09

Administrația Națională de Meteorologie

Vremea în Oradea în următoarele 24 de ore:

http://vremea.kappa.ro/bihor/oradea.html

Bă, bloggerilor, NU SE PUNE VIRGULĂ ÎNTRE SUBIECT ȘI PREDICAT (1)

7 Octombrie 2011

„iPad-ul pe care l-am primit eu pentru implicarea în Toamna Orădeană, valorează cât un rahat de banner într-un cotidian local.” – www.thefua.ro

Cîți bloggeri orădeni sînt acreditați la Toamna Orădeană?

7 Octombrie 2011

Încă nu știu… 🙂

Am găsit o listă cu 24 bloggeri oficiali:

www.sirb.net
www.corinasaftescu.com
www.bogdanbesliu.ro
www.visurat.ro
www.marianhurducas.ro
www.makavelis.com
www.cristinatm.net
www.richietm.blogspot.com
www.tvdece.ro
www.nebuloasa.info
www.oradeanul.com
www.lilisor.net
www.bogdanul.ro
www.bogdanpater.ro
www.mortu.eu
www.thefua.ro
www.oradeabestphoto.ro
www.dan-marius.ro
www.muzicadevest.ro
www.ioanastef.com
www.oradeamea.com 
www.designerul.ro
www.ursut.ro
www.killtheflow.eu

Google indică o menționare Toamna Orădeană pe Facebook:

O chestiune care mi-a atras atenția este următoarea, dintr-o postare din 1 septembrie 2011:

„A trecut ceva timp de cand Bunoiu statea cu bloggerii in sala si mintea. Probabil tocmai din cauza faptului ca a trecut ceva timp, a dat acreditari unor bloggeri din alte orase si oricum mediocrii. Doar doi sunt din Oradea. Doi! Sa fiu mai clar : la Toamna Oradeana sun acreditati doar doi bloggeri oradeni din vreo 15! Misto, asai? La workshop-ul de care vorbeam mai devreme Bunoiu spunea : voi acredita toti bloggerii din Oradea la acest eveniment!”

În ultimii ani am alcătuit și actualizat o listă cu 600 de bloguri orădene.

Cum încă nu am aflat cîți bloggeri orădeni sînt acreditați la Toamna Orădeană, cum n-am aflat nici cîți participanți au alergat la Oradea City Running Day, cel puțin pot lansa următoarele întrebări:

CUM se manifestă blogosfera orădeană cu ocazia diverselor evenimente?

Cum clasificăm evenimentele ca importanță: după numărul de participanți sau după valoarea evenimentului?

De exemplu, la conferința lui Stelian Tănase de la Primăriei au fost vreo… 60 de oameni!

Și în afară de Alexandru Seres și de subsemnatul nu am văzut alți bloggeri orădeani.

Bloggerii orădeni nu ar trebui să fie mai atenți la ANUMITE evenimente, importante ca și valoare, nu ca și număr de participanți?

La evenimente precum Toamna Orădeană vor fi acreditați chiar orice bloggeri orădeni? Sînt cu sutele…

N-ar trebui stabilite niște criterii după care să se ofere statutul de „bloggeri oficiali”?…

Desigur, rămîne deschisă discuția Care sînt cele mai bune bloggeri orădene?

7-9 octombrie: Vor fi deviate traseele autobuzelor din centrul orașului

7 Octombrie 2011

Liniile 10, 12. 14, 20, 23

Vezi: http://oradea.ro

Concurs pentru copii: Pictează cu mine Copaci şi frunze de toamnă!

7 Octombrie 2011

Peste 100 de premii în cărţi şi reviste

26 septembrie – 16 octombrie 2011

http://picturapentrucopii.blogspot.com