Blogurile prind din ce în ce mai mult

„Blogurile prind din ce in ce mai mult la vizitatori, iar agenţiile de profil deja le-au introdus în media planningurilor lor. Pe lângă partea clasică de publicitate pe care o poate face un advertiser pe un blog, prin banner, mai nou, există şi advertorialele, care de cele mai multe ori sunt postari plătite. Cristian Manafu, Managing Partner al Evensys şi blogger spune că preţul minim per post este de 50 de euro, dar nivelul acestuia creşte până la câteva sute de euro, daca însemnarea aparţine unui blogger cunoscut.”

„Avântul blogurilor de anul trecut a făcut ca una dintre cele mai importante companii româneşti, Dacia, să desfăşoare prima campanie pe bloguri. Suma cheltuită de producătorul de la Mioveni pentru promovarea Loganului pe 13 bloguri a fost estimată la 5.000 de euro. De anul trecut, mai multe companii din industria auto au fost atrase de blogosferă pentru a-şi promova noile modele.”

Financiarul, 8 septembrie 2008

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: